|
|
 |
Megépült öszvér hidak
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Tervezés éve: |
|
2013 - 2014 |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2013 - 2014 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Bilfinger MCE GmbH |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
ferdekábeles híd, acél pilonnal és öszvér keresztmetszetű merevítőtartóval |
 |
Támaszköz: |
|
42,64 – 146,32 – 33,24 m |
 |
Ország: |
|
Németország |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Tervezés éve: |
|
2011 - 2013 |
 |
Megbízó(k): |
|
GYSEV Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2013 - 2014 |
 |
Kivitelező(k): |
|
KÖZGÉP Építő- és Fémszerkezetgyártó Zrt. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
folytatólagos háromtámaszú, két szélső nyílásában „Langer rendszerű” gerendatartó, az „I” keresztmetszetű gerendatartó síkjába süllyesztett együttdolgozó vasbeton pályalemezzel |
 |
Támaszköz: |
|
27.00 – 21.00 – 39.00 m |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
0.61 m |
 |
Felszerkezet szélessége: |
|
3.26 m |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Tervezés éve: |
|
2012 - 2013 |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2012 - 2013 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Bilfinger MCE GmbH |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
ötnyílású, vasbeton pályalemezzel együttdolgozó iker szekrény főtartós öszvér híd |
 |
Támaszköz: |
|
52,43 – 3 x 62,75 – 52,43 m |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Tervezés éve: |
|
2009 |
 |
Megbízó(k): |
|
COWI-UTIBER Konzorcium |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
kéttámaszú tartóbetétes lemezhíd |
 |
Támaszköz: |
|
13.80 m |
 |
Pályabeosztás: |
|
12,60 m (1.85 m+8.90 m+1.85m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
0.73 - 0.85 m |
 |
Acélmennyiség |
|
53 t |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Tervezés éve: |
|
2011 |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2011 - 2012 |
 |
Kivitelező(k): |
|
PORR Építő Kft. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
négynyílású, vasbeton pályalemezzel együttdolgozó négy főtartós acél gerendahíd |
 |
Támaszköz: |
|
16,22 – 25,50 – 16,50 – 16,22 m |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
1,215–2,090 m |
 |
Felszerkezet szélessége: |
|
12,62 m |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Tervezés éve: |
|
2011 |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2011 - 2012 |
 |
Kivitelező(k): |
|
KS Szombathely Konzorcium |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
vasbeton pályalemezzel együttdolgozó három főtartós, alsó síkján kereszttartókkal és szélráccsal erősített acélszerkezet |
 |
Támaszköz: |
|
24,80 + 28,00 + 33,00 + 27,00 + 23,00 + 17,80 m |
 |
Felszerkezet szélessége |
|
0+307,97 km sz-ig 10,13m, 0+307,97 km sz-től 0+340,30 km sz-ig szélesedik, majd 0+340,30 km sz-től a szélessége: 12,63m |
 |
Szerkezeti magasság az úttengelyben |
|
0+280,33 km sz-ig 1,65 m, 0+280,33 – 0+330,03 km sz között 1,65 – 1,68 m között változó, majd 0+330,03 km sz-től 1,68 m |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Tervezés éve: |
|
2005 |
 |
Megbízó(k): |
|
CÉH Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2007 - 2008 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Vegyépszer Zrt., MAHÍD2000 Zrt., Gyárépszer Kft., Molnár Zrt., Pilontechnika 52 Kft. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
vasbeton lemezzel együttdolgozó gerinclemezes acél főtartós gerendahíd |
 |
Támaszköz: |
|
30,60 m +40,00 m+30,60 m (101,20 m) |
 |
Pályabeosztás: |
|
13,88 m (1,315 m+11,00 m+1,565 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
2,47 m |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Tervezés éve: |
|
2005 |
 |
Megbízó(k): |
|
CÉH Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2007 - 2008 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Vegyépszer Zrt., MAHÍD2000 Zrt., MCE Nyíregyháza Kft. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
vasbeton lemezzel együttdolgozó gerinclemezes acél főtartós gerendahíd |
 |
Támaszköz: |
|
bal pálya: 30,58 m+50,61 m+30,57 m (111,76 m)
jobb pálya: 28,88 m+47,89 m+28,87 m (106,64 m) |
 |
Pályabeosztás: |
|
bal pálya: 17,88 m (1,565 m+15,75 m+0,565 m)
jobb pálya: 15,80 m (0,565 m+13,67 m+1,565 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
bal pálya: 2,59 m jobb pálya: 2,47 m |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Tervezés éve: |
|
2004 |
 |
Megbízó(k): |
|
CÉH Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2004 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Vegyépszer Zrt., MAHÍD2000 Zrt., GANZ Acélszerkezet Zrt. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
vasbetonlemezzel együttdolgozó acél főtartós gerendahíd |
 |
Támaszköz: |
|
38,00 m + 45,00 m + 45,00 m + 35,00 m (179,70 m) |
 |
Pályabeosztás: |
|
2*12,83 m (0,565 m + 11,00 m + 0,565 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
2,44 m |
|
|
|
|
|
|
 |
|